Fra vegetar til konsekvent kødspiser

Den amerikanske brugerkæde Wendy’s har iværksat en PR-kampagne, der er et morsomt modsvar til den noget selvretfærdige sundhedsbølge, der skyller ind over store dele af den vestlige verden.

Wendy’s har sat hjemmesiden Meatatariansunite op, en side hvor sande kødelskere der ikke skammes over at vælge salater og smoothies fra, mødes. Hjemmesiden er med Wendy’s egne ord for: “…meat lovers and eaters whose goal is to eat meat, and only meat, without the inclusion of other non-meat products, while celebrating meat with the utmost regard.”

Som tiden kræver det, er der i forbindelse med hjemmesiden igangsat en viral markedsføringskampagne, om et ret sultent salathoved.

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s