Uniqlo scanner kunder for kropsvarme

Det japanske tøjfirma Uniqlo, der er en lidt upscalet version af H&M, har for tiden en menneskebetjent vending machine på Time Square i New York for at promovere deres nye HEATTECH-tøjlinje. Der har af to årsager været lange køer ved maskinen.

For det første uddeler Uniqlo gratis HEATTECH-tøj, og for det andet er der en god del oplevelsesøkonomi inde i billedet.

Besøgende bliver nemlig scannet med et håndholdt kamera, der genererer et billede, der viser hvor meget varme de besøgende mister, og hvor på kroppen man afgiver mest varme. Når man er blevet scannet ledes man ind i maskinen, hvor det gratis tøj uddeles.

Linket mellem kropsscanningen og Uniqlos HEATTECH-serie er, at tøjet i serien holder på kropsvaren, til trods for at det er lavet af et meget tyndt materiale.
Prisen på en trøje i HEATTECH-serien starter lige over 10 dollar.




Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s