Værktøjskasse til drab af vampyrer solgt for mindre formue

For nylig blev der solgt en kuffert (eller skulle man sige en værktøjskasse) for 14.850 dollar på en auktion i USA. Men det var heller ikke en hvilken som helst værktøjskasse. Det var nemlig et autentisk sæt til at slå vampyrer ihjel.

Sættet rummer alt man behøver for at tage en vampyr af dage. Træpinde, spejle, en pistol ladet med en sølvkugle (i tilfælde af, at vampyren skulle være varulv), kors, en bibel, helligt vand, stearinlys og hvidløg.

Sættet er smukt pakket ind i en kuffert af valnøddetræ.

3 responses to “Værktøjskasse til drab af vampyrer solgt for mindre formue

  1. Hvor kommer kufferten fra og hvor gammel er den?

  2. Jeg har desværre ikke kunnet finde flere oplysninger, end dem jeg giver i indlægget. Jeg ville også gerne selv have lidt mere baggrund på kufferten. Jeg valgte at bringe historien, da jeg synes kufferten er en morsomt og smuk genstand. Men hvis der er nogen derude, der kan finde mere info på den, modtages det med kyshånd.

  3. Ej hvor spændende 🙂

Skriv et svar

