Langt om længe er Picasa kommet til Mac

Jeg er begejstret Mac-bruger, men ét program har jeg længe været utilfreds med, nemlig iPhoto. Jeg har på pc anvendt Googles billedprogram Picasa, som er glimrende. Men af mærkværdige årsager har det ikke været tilgængeligt til Mac – før nu. Det til trods for, at Picasa har været på markedet siden 2004.
Nu er Picasa endelig tilgængeligt for Mac-brugere. Download Picasa til Mac her

2 responses to “Langt om længe er Picasa kommet til Mac

  1. Sådan! Tror jeg også lige jeg giver et forsøg – iPhoto giver jo kun plads til kommentaren: “ve do gern’ døi?”Hyg dig…Stef

  2. Så har jeg givet macversionen et forsøg, og det er milevidt bedre end iPhoto. Det vil ik gern’ døi

Skriv et svar

